Administrativ Assistent/Office Manager

Vi söker dig som har relevant utbildning och mångårig erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter som exempelvis arkivering, avtalshantering och office management.

Vi ser gärna att du är strukturerad och självgående med känsla för detaljer. Du är en god kommunikatör med förmåga att bygga relationer och samarbeten. I rollen som Office Manager ansvarar du även för besökare och gäster, likväl som att ge den bästa servicen för våra egna medarbetare. Vi ser därför gärna att du har ett stort engagemang för service och mötet med andra människor. Då vi är ett litet team behöver vi dig som är en prestigelös teamplayer med vana att arbeta högt som lågt.

Vidare krävs god kommunikationsförmåga i svenska språket i både tal och skrift samt god vana att arbeta i och hantera olika system.

Arbetsuppgifter

  • Koordinera och hantera kalendern för VD, boka möten och organisera resor.
  • Förbereda material inför möten, skapa presentationer och skriva mötesanteckningar.
  • Hantera inkommande och utgående korrespondens, inklusive e-post och post.
  • Samordna interna- och externa möten, events och projekt.
  • Sköta administration av exempelvis hemsida, sociala medier, avtal och dokumentation.
  • Ansvara för kontorsadministration.
  • Stödja i olika arbetsmoment, allt från research till underlag för beslut.

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av administrativt arbete, gärna som assistent till ledning.
  • Stark känsla för struktur och noggrannhet.
  • Initiativtagande med lösningsorienterad inställning.

Personliga egenskaper

  • Flexibel och anpassningsbar i en dynamisk miljö.
  • Driven och självständig med positiv attityd.
  • Diskret med hög integritet.
  • Prestigelös.

För intresse och frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Maria Schölander på Lyft1, mobil: 070–5672917 alternativt maila din ansökan till Maria@lyft1.se senast 15 dec.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt kandidat!